6 month Full of Care

Salam :)

-____________________________- (intro yang sangat bosan) Yeah, I'm out of idea. Searchingg.. searching.. (sambil garu kepala) Finally! Suddenly thinking of the dark side of me. Mengarut,mcm takde topik lain yg menarik (who's care??) Tomorrow, our 6monthsarry *blushing* Too many things happen, we were crying, fighting,meowwinggg!! (what's that?), and having a happy relationship in this 6 month of war. Haha. Time seriusly,  seriusss dohh running too fast. Bila ingat balik ke masa 6 bulan yang lepas, yg sangat rasa mcm takde life, kalau iman aku tak kuat masa tu, mmg harapan ke BCB tu dah terlunas lah.

         Kali ni memang dah berniat, "He is my love. My life, I can't go on without him. Later or sooner, he must be my husband, he must be the man who I can trust to take care of our child"  Mungkin bg sesetengah org yg akn anggap post ni sgt tak menepati citarasa aku yg baru nak melangkah ke usia 16 tahun. Tapi serius, niat baik. InsyaAllah, 10 tahun lagi I can still post  about my cinta, Faddly Hanaffie Jeffry in Story Apart :) *cerita pasal anak-anak kami yg bercita-cita menjadi PM mungkin*Hehehe :)

*Salam AidilAdha*

No comments:

Post a Comment