Magician

Bismillahirrahmannirahim.... :)

Alhamdulillah,lama benar rasanya dah tak update blog neww. Semenjak menjejakkan kaki ke Form 3, rutin harian makin sibuk. Nak layan suami, anak-2 lagi. Hmmm, penatnya :(  *nak layan* PMR almost 31 days to go dan tak rasa diri ni dah well-prepared. Dah nak masuk end of the year 2012 dahh. Haa, tu diaa, masa makin cepat dahh -.-  Cerita dia kat sini ialah nak cerita pasal the date 26 April 2012 :)


 With KRSTK girls there. Unexpected birthday suprised. Cerita dia mmg terkejut kauuu -.- Aku yg hati kental ni pun boleh menangis dan the best birthdays celebrate ever :) Thanks :) *siap guling-2 atas padang wresling dengan Raja*



The most wanted story of my life. Yes! He ! Alhamdulillah, mungkin dah takdir Allah, iteww jumpaa balikk dengan Apad  sayang lagi gemok kuasa 3 darab 4 -.-Ni adalah salah satu benda yang tak pernah terlintas dlm otak minda aku akan terjadi.

1) Tak sangka yang Faddly Hanaffie akan appear dlm fone nak wish birhtday dekat aku.
2) Tak sangka yg sekarang dapat datingg dengan dia.
3) Tak sangka sekarang wallpaper gamba aku dgn dia.
4) Tak sangka dah boleh bersweet-2 dgn dia dekat twitter.
5) Tak sangka sayang aku dekat dia dah segantang ini beratnya.

Lepas dah lalui mcm-2 benda, mcm-2 kesusahan, mcm-2 kekecewaan. Finally, here happiness again come to me. Alhamdulillah :)

Kayy,kay. Aku tahu cerita ni 5 bulan yg lepas. Tp sebab baru skrg dapat update, haa kau ngadap jela. Bising-2 pulakkk -.-
 

No comments:

Post a Comment