The Mistake

Bismillah..Assalamualaikum. *tarik nafas* Okay, start.. Haa, intro pun dah merepek belum start type lagi ni. Perasan bosan yang melanda pelajar-lepasan-PMR seperti saya ni sangat macam lifeless. Lagi-2 bila ibu dgn ayah pergi Sabah utk 3 hari ni dan saya bersama-sama adik-2 ditempatkan di rumah nenek *cerita nak sedih* 

Just a tragedi yg terjadi around minggu lepas. Ya Allah. Aku tahu apa yg aku buat tu salah. Itulah kesilapan aku yg paling besar. "TIDAK JUJUR". Ya, aku tk jujur dgn dia. Persoalan yg nak dibangkitkan di sini, "Kenapa aku tak jujur?" Aku ada reason kenapa decide taknak jujur one thing ni dgn Fadd. Mungkin sbb aku malu, aku malu nk mengaku salah yg aku buat. Bodoh yg aku dah buat. Tp nak buat mcm mana, sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tk berguna. Haihh. Boleh tak guna alasan sbb aku tak matang lagi, so sbb tu aku buat silap yg mcm ni. 

Betul lah apa yg org cakap "Bila sekali kita tipu org tu, as long as kau hidup mmg org tu tetap akan ragu-2 dgn kau" Conclusion nya just jaga kepercayaan yg org dh bg dekat kitaa. Ye, aku silap langkah. Jadi aku kena berusaha kembalikan balik kepercayaan dkt Fadd. In Shaa Allah. Alhamdulillah silap aku tu dimaafkan, tp aku terpaksa menjalani deserve lah apa yg aku dh buat dkt org. Memang susah nak terima, memang sakit, tapi lagi sakit dia yg kita tipu.

Alhamdulillah lagi sekali lepas dah jumpa, hahahhaha dan mase tu aku rasa mcm tgah berlakon drama pehhh mmg situation tegang je mase tu hahaha siap ada nangis-2 lagi. Tapi tulah dah salah sendiri boleh lg nak gelak-2 aku ni. 

" And now I'm glad to be yours. I'm so lucky to have you in my life. Thanks, you still give me opportunity to correct the situation. I'm promise to take care of our relationship. I will :) "

See yaa :))

No comments:

Post a Comment