I Will Strong :)

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious, Most Merciful

Honestly, aku rasa kehilangan sangat. Terasa sgt mann. Lepas satu pergi, satu lain yg datang. Tp seriusly, can't change anything towards me. Maybe aku terlampau fool sgt. This suddenly happen, but nevermind dari dulu mmg dah jangka semua nie akan jadi. But,satu yang buatkan aku terasa,

How could you say " No, I never like her" dekat kawan kawan kau yg lain. Aku sedih sgt. Kau pernah ckp suka, syg aku sorg. But now, kau tak admit lgsung. Kau fikir aku takde hati? Takde perasaan? Kau pernah tak tahu yg aku nie menyesal pernah kenal kau. Kenapa aku rasa kau lah penyebab aku jd mcm nie. Now, kau dah bahagia. Dan aku sekarang dah boleh biasekan hidup tanpa ade gngguan khayalan kau semua.

And one more things, tak bermaksud aku diamkan diri. Means aku mengaku kesalahan aku. No beb! Aku malas nak melayan hal hal yg childish semua ni. Awk semua just nak cari salah org lain, tapi tak tahu perkara sebenarnya. Just dengar semua perkara yg tak betul, tak masuk akal. I think semua benda tuh buang masa dan lg menambah dosa awk semua adalah. Please, be matured >D Disebabkan semua hal kecil yg dibesar besarkan ni, ramai yang sakit hati. Rmai yg terluka. I hope all problem nie cepat settle. I'm tired lah.


Dan aku takde hati sekarang, hati aku dah hilang. Aku menyesal sebab pernah bg hati aku dekat kau mann. Regret sgt. 

p/s : Nak wish Selamat Hari Raya Aidiladhaa. Hehe. Next, insyaallah. I will post bout Raya Korban.

Assalamualaikum all >.<

No comments:

Post a Comment