Tagged lagi :[

Actually Rafidah dgn Raja dah lame tag aku. Tp time tu mcm bacin-2 sikit tak fhm ape yg diorg buat. *duduk KL line lembap sikit, alasan* Errr, so hari ni mood nak menaip dtg secare mendadak dan aku pun dgn segera on blog. Yokyokk cekodok*

 11 THINGS ABOUT HAZIQAH HAMRIZAL

1. Aku kuat sangat berangan dan perasan. Yes, itu fact oke.

2. Aku cepat rase nak bertaubat bila dah buat salah tapi aku jga selalu cepat buat kesalahan balik padahal dah niat nak taubat*

3. Ibu selalu puji muka aku. Betul, tak tipu* Kalau aku puji pmpn lain cantik, mesti ibu aku backup dan die ckp " Alahh, sebab kak long tak makeup je, cuba makeup mesti cntik" . Haha.

4. Selame couple 1bulan nie, aku tak pernah start mesej Nas dulu, mesti Nas yg mula. Nie Nas sendiri yg mengaku oke*

5. Aku kuat cemburu, tapi aku simpan je.

6. Aku cepat terasee, tp aku buat watleekk sbb tu org fikir aku ni open minded. 

7. Suka cakap sorang-2 oke. Kadang-2 ibu aku membebel marah aku sbb suka cakap sorang-2.

8. Minat and gila dgn KPOP. Start drpd darjah4 lagi oke*

9. Aku tak pandai buat keputusan utk diri sendiri. Mesti mengharapkan bantuan orang lain. 

10. Aku minat MU, tp tu dulu. Skrg Chelsea oke <3 sikit.

11. Aku ade impian, aku mengharapkan budak-2 RB nie semua adk-beradik kandung aku. Aku syg diorg. Seghiuss*

*Kenape 11je, bg lah aku jwb smpai screen lappy nie pecah sikit*


Meh tengok sini soalan Rafidah MD YUSOOF *caplock name cinta hati*



1. Sayang mak ayah? Ape pengorbanan awak kepada mereka?
    -Mestilah sayang. Anak sape yg tak syg mak. Pengorbanan mmg takde, tp yg termampu skrg ialah capai    cita-2 berjaye dlm hidup*
 
2. Teringin nak jadi apa dah besar?
    - Pensyarah ? Mudah-mudahan. Aminn -,-
 
3. Nama boyfriend siapa? Kalau takde, awak suke siape?
    -Kau dah tahu name boyprenn aku pun nak tanye lg. Nahh Nur Mohd Nasruddin* hambek, aku pun tak pasti name die mcm nie ke*
 
4. Teringin nak pergi mane? Ajak aku yeww >.<
    - Kita kan dah janji nak pergi umrah atau haji same-2 nnti. Tak ingt ke?
 
5. Bayangkan kalau orang yang awak suke ajak teman die keluar, ape awak buat?
    -Mestilah tak kan tolak dan mase tu juga pergi bndar nak beli baju baru utk hang dgn die nnti #sgt sweet oke*
 
6. Perasaan depan mak mertua?
    - Tak pernah jumpe lg oke. Tak tahu ade perasaan tak nnti*
 
7. Lagu yang awak suke?
    - Kuingin kamu(romance) , Engkau yg satu (WOW)* ni lagu yg nas bg aku. atototo* dgn Ost LBS(Bila Cinta)
 
8. Pernah rase hidup susah? Mehlah cerita.
     -Pernah kot* Aku kedekot, malas nak ceghita.
 
9. Pernah rase nak bertaubat. Macam mane?
    -Banyak kali. Tp niat je yg lebih, amal ibdat ttap same*
 
10. Siapa saya di mata awak?
     -Buah hati. I Looikee you*
 
11. Sayang kite tak? kenapa?
     - Mestilah, gila tak syg awk. Awk kwn kite dunia akhirat. Muchii muchii -,-
 
*thanks rafidah*
 
Mehh baik maii soalan Raja Fairuz Shafizah.
 
 1. Nama siapa? nak kenal boleh? Hihi.
     Nurhaziqah Bte Hamrizal. Nak kenal? Alhamdulillah, boleh sangat*


2. Nama current boyfriend. Hihik.
    Semua nak tahu name boyprenn, nie hah Nur Mohd Nasruddin. *lagi sekali aku tak pasti name nas mcm  nie ke*
 
3. Tulis nama bestfriend. 
    Raja Fairuz Shafizah*
    Rafidah Md Yusoff*
    Fatin Haziqah S*
    Fadlin Aqilah H*
    Siti Hajar*
    Natasya Liyana*

 
4. Pernah jatuh dalam bilik air tak? Sakit tak
     Pernah kot* Tp tak terok mane lah.

 
5. Pertama kali jatuh cinta pada umur berapa, dengan siapa?
    Emmmm, soalan cepu emas nie. Awal-2 tahun 2011. And kau pun tahu sape kan. *aku rase bodoh jatuh cinta dgn dia oke*

 
6. Berat dan tinggi sekarang? Fufufuffufuu.
    Mmg tak segan nak bgtahu, err berat 45 kg, insyaallah dalam kalangan kurus lg lah, tinggi 159 kot*  
 
7. Pernah kena marah tak dengan mak abah? Kenapa? Ceriteww lahh dengan kitewww.
    Pernah sgt. Sebab malas nak tolong mak buat kerja rumah* goyang kaki je -,-

 
8. Lagu paling korang suka
    Kuingin kamu(romance) , Engkau yg satu (WOW)* ni lagu yg nas bg aku. atototo* dgn Ost LBS(Bila Cinta)
 
 
9. Ceritakan sejarah sekolah anda. Hikhik. Dari tadika, sampai sekolah rendah,menengah, Sampai kerja pun bolehh.
    Kau mmg nak mampus nie dol. Kalau aku cerita sampai terlbh-2 screen laptop aku nie*

 
10. Bayangkan bangun tidur anda dekat tempat lain. Apa ada buat? Buat karangan doploh ribu    perkataan :D
      Bunuh diri* Cukup nie 20 ribu prkataan kan*

 
11. Nak kawin nanti umur berapa? Kenapa? Jemput lahh kitewww ehh? :D
       Sampai jodoh kahwin lah, tak tahu umur berape kan. Jempot dtg, kau tak dtg aku sembelih kau buat daging kenduri*

#soalan raja dah pun selesai di jawab. Alhamdulillah*

No comments:

Post a Comment