Live your life to the fullest and be happy :)

You never will know my true feeling. Lately, I updated status about "Tersenyum dalam derita". Yes, aku jenis yang suka pendam semua masalah. Kalau aku boleh cerita, dah aku rase boleh buat novel. Meletop-2 gituhh mcm Ombak Rindu kann* Tapi aku kesian kan org yg TERpakse dengar masalah aku. Nanti lame-2 die bosan. Taknak kwn dgn aku. Hahh, acaneee tuhh. Takpelahh, biar aku pendam, nnti dah stress.Terus tejun bangunan. Ekeehek# Dah mcm doa dah tuh. Astagfiruallah* Dan sebenarnye aku nak ceghitaa pasal RB aka Ribena Band. Aku rindu sbb tu aku buat post nie :)

Aku rindu Kak Palin sayang aka Leader RB :)


Aku rindu Rafidah sayang aka vocalist2/ bassist/guitarist




Lepastu aku rindu Fairuz Shafizah sayang aka drummer RB.




Lepastu aku rindu Fatin Haziqah sayang aka guitarist RB.




Lepastu aku rindu Haziqah H aka keybordist/ vocalist 3 *bangang, rindu diri sendiri*




Aku Rindu, aku sayang. Cepat la jumpe lagi* 
Dah baii, musim hujan sekarang, di nasihatkan berhati-hati <--- tetiba-2 iklan.
Ribena always <3

No comments:

Post a Comment