Creation of God :)

Assalamualaikum.
In the name of Allah the Merciful and gracious.
Entry kali ini nak story pasal HELIZA HELMI. MasyaAllah, Korang tahu Heliza ni teramat, tersangat, terpaling lah cantik, comel, ayu. Ini bagi saya, bagi org lain tak tahu lah. Tp mungkin mereka pun akan cakap mcm ni juga. Start Heliza masuk AF, saya dah admire dia, bukan sebab suare die tapi sebab muka dia. Saya sanggup membazirkan topup vote Heliza. Oke, setiap kali online mesti stalk Heliza. Gambagamba dia mmg taknak hot melampau kan. SubhanaAllah, kalau saya laki dah konfem konfem saya suka dia. Kadangkadang pelik bila tanya mana mana laki, diorg cakap biase je muka Heliza. Haihhh. Sumpah cantik gila. Kalau ade tongkat ajaib, dah lama saya wish nak muka macam dia. Ciptaan Tuhan. Sangat! 
 Dan lagi satu, admire gila tengok Heliza pakai shawl. Serius, semua padan je dengan dia. Apeape dia pakai semua kene. Semua cantik lah senang cakap. Oke. Go Go Heliza. Keep it Up bertudung==' 
Chantek semuanye punn==' 

No comments:

Post a Comment