Tak Suka Cakap Tak suka

Assalamualaikum :)) Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani.


Just nak cakap satu. Kenape depan aku seriusly kau tersangat baik,mcm biase,mcm takde ape yg berlaku. Tp belakang aku,mcm mcm cerite aku dengar. 

Ade yg cakap kau taksuka aku,benci aku,kutuk aku. Ape men~
Maybe mmg salah aku, mmg semua aku yg mula dulu. 
Ak tak berniat nak buat semua tu. Mgkin mmg dah takdir. Aku paling hormat kau. 
Tp sejak aku dengar mcm mcm cerite pasal kau dekat aku. 
Buatkan aku rase "Fuhh ape dah jadi dgn die,mcm tak percaye die org sebegitu". 
Aku cube nak pulihkan balik keadaan. Just like before. 
Tapi aku tak tahu nak mula dari mane. Mungkin bg kau masalah nie sgt temeh,tp bg aku die mencerminkan watak,perangai aku dekat public. :(( 
Aku harap kau fhm. Aku syg kau. :)) 
K baii. Assalamualaikum~~




No comments:

Post a Comment